جدیدترین بازیهای سال باضمانت نصب
سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود رایگان بازی زیبای Syndicate

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare
 

به همراه پوستر با رزولونش 1920x1080


نام بازی: Syndicate
پلتفورم : pc
ژانر: Shooter
تاریخ انتشار جهانی :21 February 2012
تاریخ انتشار در آمریکا :21 February 2012
تاریخ انتشار در اروپا :21 February 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc.
مد بازی : Single player
حمایت توسط : Starbreeze AB
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در دنیای مدرن امروزی که هر روز بیش از پیش در تاریکی های خود غرق می شود ، هیچ چیز ارزشمند نیست ، هیچ چیز،از وفاداری حرف میزنید یا احساسات ؟ در معادلات تعیین کننده ی جهان، تنها ارزش تجارت و نتیجه ی آن پول است.دیگر خبری از جنگ هایی نیست که برپایه ی شرافت انسان ها شکل می گرفت،دیگر خبری از جان دادن به خاطر ارزش ها نیست ، این جا تجارت است که تعیین می کند،جنگ دنیای مدرن تسلط بر شاهرگ های اقتصادی است.نسخه ی RETAIL بازی زیبای Syndicate هم اکنون از وبسایت میهن دانلود آماده دریافت است . توجه کنید این بازی در تاریخ 21 February 2012 انتشار جهانی یافت . در عصر طلایی بازی های رایانه ای استودیوی موفقStarbreeze AB و موسسین آنPeter Molyneux, Les Edgar پس از موفقیت شگفت انگیز شاهکاری به نامو دنباله ی آن دست به ساخت یک عنوان بسیار خاص زدند. عنوانی که هنوز هم نمی توان آن را در یکی از ژانرهای معمول جای داد. Syndicate از زاویه ی دوربین یزومتریک استفاده میکرد و شبیه به برخیRTS های موجود بود اما در عین حال عدم تکیه ی آن به مدیریت منابع و تمرکز آن بر روی بعد تاکتیکی کنترل میدان نبرد آن را به یکی از بدیع ترین عناوین ساخته شده تبدیل کرد. علاوه براین خط داستانی غنی بازی که با تم سایبر پانک خود ماجرایی مهیج و البته تاریک از نبردی بین قطب های اقتصادیدنیای مدرن را به تصویر می کشید باعث شد تا Syndiacate به یکی از برترین عناوین تاریخ تبدیل شود به طوری که به راحتی می توان آن را در کنار شاهکاری چون X-Com قرار داد. پس از عرضه ی بازی نخست و موفقیت بی نظیر آن چه در بازار و چه در نگاه منتقدین Bullfrog سال بعد اکسپنشن بازی با نام Syndicate: American Revolt را روانه یX-Com قرار داد. پس از عرضه ی بازی نخست و موفقیت بی نظیر آن چه در بازار و چه در نگاه منتقدین Bullfrog سال بعد اکسپنشن بازی با نام Syndicate: American Revolt را روانه یEA صاحب این سری و استودیوی موفق Starbreeze منتشر شد. بالاخره در سپتامبر 2011 استودیوی Starbreezeرسما اعلام کرد در حال ساخت عنوانی مبنی بر سری Syndicateاست اما نه یک استراتژی تاکتیکی بلکه یک شوتر اول شخص با المان های نقش آفرینی ، روش Reebot عناوینی چونFallout و XCOM نیزبه این بازی سرایت کرد وSyndicate جدید معرفی شد. نابر اعلام استودیو بازی علاوه بر بخش تکنفره از بخش چندنفره ی کامل و نیزتمرکز آن ها بر روی بخش تکنفره ی بازی بوده است و این بخش اصلی ترین قسمت بازی خواهد بود...
دانلود رایگان بازی Syndicate به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...


 
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:36 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود رایگان بازی Fallen Earth
 

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare

نام بازی: Fallen Earth
پلتفورم : pc
ژانر: MMORPG, MMOFPS Hybrid
تاریخ انتشار جهانی : October 12, 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : October 12, 2011
تاریخ انتشار در اروپا : October 12, 2011
نوع  فایل SteamRip
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Gamersfirst
مد بازی : Multiplayer
حمایت توسط : Reloaded Productions
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

این بار یک بازی را به شما معرفی میکنیم که در ژانر بازی های Post-apocalyptic قرار گرفته و 9 سپتامبر 2009 تاریخ ریلیز شدهی آن است . این بازی به صورت MULTIPLAYER , ان لاین قابل اجرا بوده و برای پلتفرم Microsoft Windows هست . بازی از موتور Icarus Platform استفاده کرده و ناشر ان Fallen Earth LLC میباشد , بله , نام این بازی Fallen Earth است . بازی دارای نقشه های real-world topographical ازGrand Canyon میباشد ودست اندرکاران اظهار داشته اند یکی از برترین بازی های سال خواهد شد .بازی زیبای Fallen Earth دارای قابلیت SUPPORT , AGEIA PhysX Processor و Vivox را دارد.بازی زیبای Fallen Earth از جمله آن دست از بازی هایی است که قابلیتCUSTOMIZ کردن کاراکتر هایتان را به همراه یک سری CUSTOMIZABLE FEATURE خواهد داشت مانند( لباس ها و ویژگی های چهره و رنگ پوست و مدل مو و رنگ ان و سن و اندام و بسیاری ویژگی های دیگر ...). یکی دیگر از ویژگی های برجسته بازی ان است که از یک fixed class system بهره نمیبرد , بلکه دارایskill-based character development که تاکید زیادی هم بر flexibility و player preference دارد میباشد . بازی دارای ویژگی هایی دیگری از جملهactive skillsو trade-skills به مانند mutation-based skills میباشد, که در حین Advancement Points یا skill usage به انها دست خواهید یافت . Advancement Points (APs) ها در طی level experience هم به دست خواهند امد . مبارزات در این بازی از دید first-person shooter روایت می شود و البته ناگفته نماند دوربین میتواند بین اول شخص و سوم شخص جا به جایی داشته باشد . و باید اشاره داشت که هیچ گونه target locking همانند MMOs های دیگر در این بازی وجود ندارد . از تجهیزات احتمالی بازی هم بهhockey masks, gas masks, cowboy hats, top hats, welding helmets, sunglasses, eye patches, goggles و هم چنین Jackets (jean, leather), t-shirts, shoulder pads, trench coats, tank tops اشاره نمود. نوع اسلحه هم خواهید داشت که جزئی از ویژگی های ظاهری شما خواهد بود . هم چنین وسیله های نقلیه بسیاری هم در بازی خواهد بود که دارای ظرفیت های گوناگونی هستند و هر بازیکن میتواند تا 5 وسیله نقلیه را از ان خود کند که در طی عملیات های جستجو گرانه و.. به انها دست خواهید یافت. این بازی پر از غول ها و جن ها و پریانی است که ماهیت خارقالعاده شان بازی را جذاب و دوست داشتنی ساخته است . های اولیه بازی هم دارای تعدادی sub-group است که دارای motives و differences in ideology میباشند . دربعضی از این sub-faction ها کاراکتر ها میتوانند به عضویت sub-faction ها در امده و به special titles, abilities و equipmentها دست پیدا کنند .
دانلود رایگان بازی زیبای Fallen Earth به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:34 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود نسخه ی دموی بازی Mass Effect 3

دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare


به همراه پوستر با رزولونش 1920x1080
 poster
نسخه ی کامل
نام بازی: Mass Effect 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / RPG / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : March 6, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : March 6, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : March 9, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت آخرین شماره از سری بازی سه گانه Mass Effect سرانجام به پایان رسید .هم اکنون نسخه ی کامل این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ام . تهیه کننده اجرایی بازی می گوید " پس از تلاش همه جانبه تیم بازی سازی ما من با افتخار اعلام می کنم که Mass Effect 3 ارزشمند و بزرگ همچون طلا ساخته رسمی شرکت ماست ". همچنین افزود " شگفتی های زیادی در این هفته و روزهای بعد از آن در انتظار شماست ".نسخه اصل بازی Mass Effect 3 در تاریخ ۶ مارس ( ۱۶ اسفند ) عرضه خواهد شد. قسمت دوم و سوم Mass Effect هر دو از موتور Unreal Engine 3 بهره می برند اما اینکه کدوم یک از آنها دارای گرافیک بهتری هستند و می توانند بر دیگری غلبه کنند شاید کار دشواری باشد. این بازی یکی از بازیهاییست که بسیاری از مردم مشتاقانه به دنبال تهیه آن در سال جاری هستند،بنابراین با توجه به اینکه فعلا بازی اصلی منتشر نشده است،این دمو می تواند برای علاقمندان به این بازی تا زمان رسیدن نسخه کامل آن یک تجربه خوب باشد. در این دمو فقط حالت بازی تک نفره در دسترس است ،اما عنوان شده که حالت چند نفره آن در تاریخ ۱۷ همین ماه (فوریه) در دسترس خواهد بود . یکی از امکانات بازی Mass Effect 3 این است که می شود با استفاده از کینکت دستور هایی را به شکل صوتی به کارکتر های بازی داد . Bioware این بخش را در E3 2011 نمایش گذاشت. این دستور العما ها در نسخه ی ایکس باکس به طور کامل توضیح داده می شود .بر اساس گفته ی BioWare ،  سازنده ی این بازی و پروژه ی غول پیکر ! این بازی به جد یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است . از ویژگی های این بازی به داشتن بیگانگان فضایی و ربوتهای غول پیکر با اشکال مختلف میتوان اشاره کرد .تنها هدف این ربات ها و بیگانگان ،متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . نجات زمین موضوعی کلیشه ای در حوزه ی بازی های چند رسانه ای ! بازی از قابلیت پشتیبانی کینکت در مکالمات بهره میبرد و شما میتوانید دستوراتی را به یارانتان با گفتن جمله ی انگلیسی ان بدهید. طراحی و ساخت گیم پلی این بازی بر عهده ی سر کار خانم christina norman خواهد بود و گفتنی است گیم پلی بازی قوی تر اما به موازات دو نسخه ی قبل خواهد بود و مطمئنا درجه سختی ان بالتر رفته.هوش مصنوعی در سطح بالاتری از دو نسخه ی قبل قرار دارد.مقابله با دشمنان کاری دشوار به حساب می اید که به مانوید یک جنگ تمام عیار را می دهد همچنین قابلیت اپدیت کردن قابلیت ها وجود دارد.همچنین برای رفتن از یک کاور به کاور دیگر لازم نیست شما کاور خود را رها کرده و به کاور دیگری بروید بلکه این کار با فشردن یک دکمه انجام میپذیرد.دشمنان شما قادر به بر گرداندن نارنجک هایی هستند که از سوی شما به طرف انان پرتاب می کنید همانند انچه در سری بازی های Call of Duty دیده میشود.مراحل در قسمت سوم مانند نسخه های قبلی از پیش تععین شده نبوده که این مطلب به ما نوید ان را میدهد که بازی دارای مراحل فرعی نیز هست.
صداگزاری های بازی بر خلاف دو نسخه ی قبل برعهده ی اقایclhnt mansell گذاشته شده که به خاطر اهنگسازی فیلم هایblackلیست سلاح های موجود در این بازی عبارت است از : M-8 Avenger,M-76 Revenant,M-96 Mattock,Geth Pulse Rifle,Collector,Assault Rifle,M-15 Vindicator,Cobra (new),M-37 Falcon (new),M-99 Saber (new),Phaeston (new),N7 Valkyrie (DLC, new),Chakram Launcher (DLC, new),M55 Argus (DLC, new.....شناخته میشود و باید منتظر موسیقی متفاوتی از بازی باشیم.
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:32 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود رایگان بازی Rogue Trooper

 
 
 
دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های
RapidShare


نام بازی: Rogue Trooper
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2006 2006
تاریخ انتشار در آمریکا : 2006
تاریخ انتشار در اروپا : 2006
نوع  فایل : Repack by RG Origami
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Eidos Interactive
مد بازی : Single Player
حمایت توسط : Rebellion
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه یکی از قدیمی ترین بازی های سال 2006 میلادی را دارم . این بازی Rogue Trooper نام دارد و توسط کمپانی Eidos Interactive منتشرشد . بازی دارای ژانر پرطرفدار اکشن هست . بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.سازنده ی بازی زیبای Rogue Trooper استودیوی بازی سازی Eidos Interactive است . بازي Rogue Troopers در سياره اي كه دعواي شديدي بين دو فرغه از ساكنان آن وجود دارد، شكل مي گيرد. شخصيت هاي خيالي اين بازي، كه با پوستي تقريباً آبي رنگ از ساير سربازان معمولي متمايز هستند، داراي ويژگي هاي خاصي هستند، از جمله آن كه در مقابل بمب هاي سمي و شيميايي برخلاف سربازان معمولي،مقاوم هستند. بازي از آن جايي آغاز مي شود كه نيروهاي Rogue و سربازان آنها در ميان ميدان جنگ رها مي شوند. سربازان يكي پس از ديگري كشته مي شوند و تجهيزات آنها براي Rogue ها باقي مي ماند ! شما بايد در بازي ضمن مديريت منابع خود (اسلحه ها، مهمات و ...) مراقب باشيد تا صدمه ي جدي نبينيد، تا بتوانيد تا پايان بازي پيش برويد.همچنین شرح امتیاز های این بازی به شرح زیر می باشد : Nintendo Life 8 out of 10  , RealGamer 5.6 out of 10, Games Master 81 out of 100, Ngamer UK 75 out of 100, Official Nintendo Magazine UK 66 out of 100, AceGamez 7 out of 10, UltraNinjas 9 out of 10, VideoGamer 8 out of 10....
دانلود رایگان بازی زیبای Rogue Trooper به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:26 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود بازی ترسناک Downfall



نام بازی: Downfall: A Horror Adventure Game
پلتفورم : pc
ژانر: Horror
تاریخ انتشار جهانی : 2010
تاریخ انتشار در آمریکا : 2010
تاریخ انتشار در اروپا : 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Harvester Games
مد بازی : ---
حمایت توسط : Harvester Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون قصد معرفی و ارائه یی یکی از قدیمیترین و ترسناک ترین بازی هایسال 2010 میلادی را دارم .نام این بازی Downfall بوده و در تاریخ 2010 میلادی توسط Harvester Games ساخته و منتشر شد .شما با یک بازی به شدت ترسناک رو به رو هستید.البته نه به اندازه ی بازی های ترسناکی همچون DOOM !


ادامه ی نقد بازی Downfall به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins



نام بازی: Rayman Origins
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade
تاریخ انتشار جهانی : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 29, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : - - -
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافيك Rayman Origins يك زيبايي مطلق است. طرح هاي مراحل را خود ميشل آنسل و تيم خبره Ubi Artwork زده اند كه نتيجه، محيط هاي بسيار زيبا و پرجزئيات است. رنگ هاي بسيار شاد، كيفيت عالي محيط و شخصيت ها، انيميشن هاي زيبا و فريم بالا يك اثر هنري جذاب خلق كرده است. به هيچ وجه نمي توان زيبايي گرافيك اين بازي را توصيف كرد و بايد با چشمان خود آن را تجربه كنيد. بازي پر از شخصيت ها و موجودات گوناگون است كه هر كدام صداهاي خاص خود را دارند.
ادامه ی نقد به همراه تصاویری بی شماری از بازی در ادامه مطلب...
 
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : مجید       

 

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

برچسب ها:

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,



ادامه مطلب ...


سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : مجید       
 دانلود رایگان بازی Kane Lynch 2  Dog Days


نام بازی: Kane Lynch 2: Dog Days
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2010
تاریخ انتشار در آمریکا : 2010
تاریخ انتشار در اروپا : 2010
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: IO Interactive
مد بازی : M - S
حمایت توسط : IO Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی با یك صحنه خیلی هیجانی شروع می شود. نمی توانیم زیاد وارد جزئیات شویم، ولی شروع بازی به خوبی دو تبهكار معروف شماره اول را به ما معرفی می كند. این بار بازی در شهری متفاوت رخ می دهد. پایین شهر شانگهای، از محله های كثیف و شلوغی تشکیل شده و لینچ (Lynch) در خیابان منتظر همكار خود است. كین (Kane) از هواپیما پیاده شده و با ساك كوچكی كه در دست دارد، وارد شانگهای می شود. او برای كاری به این شهر آمده که هیچ جزئیاتی از این كار گفته نمی شود.
ادامه مطلب+Download


ادامه مطلب ...


 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جدیدترین بازیهای سال باضمانت نصب و آدرس ferdosi.majid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 16819
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1